Obiecuję, że obiecam Ci wszystko – marketing polityczny

Wybory prezydenckie – jeden z najbardziej burzliwych tematów ostatnich miesięcy. Na portalach społecznościowych kandydatów znajdziemy spoty reklamowe, transmisje na żywo czy zdjęcia z wizyt w polskich miastach i wsiach. Nie brakuje tam również ataków w stronę kontrkandydatów czy skrajnych haseł wyborczych. Jednak, czy zastanawialiście się nad przyczyną takich zachowań?

Wszystko to jest starannie przygotowane przez specjalistów od marketingu politycznego. To oni kształtują wizerunek polityka i dbają, by ludzie uwierzyli w jego obietnice wyborcze.

Dlatego, jeżeli chcecie wiedzieć:

Na co przede wszystkim zwracamy uwagę wybierając kandydatów?

Czy to co mówią, wynika z ich przekonań, czy też ktoś wymyśla to, co powinni mówić?

Jak dużą rolę odgrywa wizerunek kandydatów i reklamy polityczne w TV?

Co sprawia, że niektórzy czują do nich zaufanie?

Z odpowiedzią przychodzi nasz gość:

Wojciech Cwalina, profesor UMCS w Lublinie. Specjalista od marketingu politycznego, autor wielu publikacji naukowych w tym zakresie.

Rozmowa będzie transmitowana w poście na wydarzeniu i fanpage’u NZS UW.

KIEDY?: 1 lipca 2020, 19:00
_________________________
Wydarzenie organizowane przez Sekcję Debat działającą w ramach Niezależnego Zrzeszenia Studentów Uniwersytetu Warszawskiego

Skip to content