Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM)

To twój punkt pierwszego kontaktu z urzędem. WOM-y znajdują się we wszystkich dzielnicach Warszawy.

Lokalizacje oraz kontakty do wydziałów znajdziesz na stronie um.warszawa.pl, w zakładce Załatw sprawę w urzędzie. WOM-y czynne są w dni powszednie w godzinach 8.00–16.00 (w poniedziałki 8.00–18.00). Wizytę możesz też umówić przez internet: rezerwacje.um.warszawa.pl.

Jaką sprawę załatwię w WOM-ie?

W każdym z takich wydziałów możesz m.in.:

  • wyrobić dokumenty, np. dowód tożsamości, prawo jazdy, dowód rejestracyjny;
  • złożyć pismo, np. wniosek lub skargę;
  • zaopatrzyć się w materiały informacyjne, formularze i wzory dokumentów;
  • uzyskać informacje o procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów;
  • odebrać decyzję administracyjną i inne dokumenty dotyczące sprawy.

Pamiętaj, jeśli lubisz być na bieżąco i chcesz dostawać aktualne informacje z życia miasta, skorzystaj z aplikacji Warszawskiego Systemu Powiadomień. Określ, z jakiej dzielnicy i na jaki temat chcesz dostawać informacje.