Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 ułatwia codzienne życie w mieście. Przez 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu możesz kontaktować się z urzędem za pomocą telefonu, aplikacji i strony internetowej.

Otrzymasz tam informacje o tym, jak załatwić sprawę w urzędzie, o miejskich wydarzeniach, możesz zainterweniować, gdy coś w mieście nie działa, lub zgłosić swój pomysł na zmianę na lepsze.

Jaką sprawę załatwię w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115? Za pomocą telefonu, strony internetowej lub aplikacji możesz m.in.:

  • otrzymać informacje, jak załatwić sprawy urzędowe;
  • dowiedzieć się, gdzie jest najbliższa stacja Veturilo, jak wyrobić kartę miejską, jaki jest harmonogram odbioru śmieci z twojej okolicy;
  • zainterweniować, jeśli widzisz np. dziurę w chodniku lub zniszczoną ławkę;
  • zgłosić swoje propozycje zmian, jeśli masz pomysł na lepsze życie w mieście.

Pamiętaj, jeśli lubisz być na bieżąco i chcesz dostawać aktualne informacje z życia miasta, skorzystaj z aplikacji Warszawskiego Systemu Powiadomień. Określ, z jakiej dzielnicy i na jaki temat chcesz dostawać informacje.

Jak się skontaktować?

›› Zadzwoń pod numer 19115 (połączenie płatne wg stawek operatora)
›› Napisz wiadomość na adres kontakt@um.warszawa.pl
›› Pobierz bezpłatną aplikację Warszawa 19115
›› Porozmawiaj na czacie na stronie warszawa19115.pl