01/08/2017 - 13/08/2017

Akademia Liderów 60+

 

Szanowni Państwo!

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych ma wielką przyjemność zaprosić wszystkie młode duchem seniorki i seniorów do wzięcia udziału w Akademii Liderów 60+!

Pod opieką naszych doświadczonych trenerów 20 osób nauczy się jak przygotować i przeprowadzić własny projekt społeczny, jak być liderką/liderem w grupie i gdzie szukać wsparcia dla realizacji swoich pomysłów. Projekty uczestników i uczestniczek Akademii, przygotowane podczas szkolenia, wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będzie sfinansowanie co najmniej 10 Państwa projektów kwotą do wysokości 2000 zł! (nie są to nagrody finansowe, tylko rzeczowe – FISE kupi materiały i usługi potrzebne do zrealizowania Państwa projektów. Nagrody nie będzie można przeznaczyć na wynagrodzenie autorki /autora projektu).

Przez czas realizacji projektów będą Państwa wspierać doświadczeni mentorzy, którzy pomogą pokonać trudności i będą służyć radą przy podejmowaniu decyzji.

Termin szkolenia: od 4 do 15 września oraz 22 września 2017 (11 dni po 4h, od poniedziałku do piątku, łącznie 44h)

pierwsza grupa godz.: 9.30-13.30

druga grupa godz.: 14.00-18:00

Liczba osób w grupie: 10

Miejsce: Warsztat Warszawski, pl. Konstytucji 4, I piętro

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w trakcie szkolenia.

Jeśli masz powyżej 60 lat i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w projekcie, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym adresem:

https://goo.gl/forms/gG5MfUM6QKZ68GCX2.

Jeśli masz pytania lub wolałabyś/wolałbyś wypełnić formularz w wersji papierowej, napisz do nas na adres: Natalia Grzywalska ngrzywalska@fise.org.pl / Anna Kozik akozik@fise.org.pl lub zadzwoń pod nr 22 622 01 91.

Państwa projekty będą oceniane przez komisję, która wybierze najciekawsze z nich. W pierwszej kolejności rozpatrzymy pomysły na projekt tych osób, które zgłoszą się wraz z wybranym wcześniej partnerem (np. dom sąsiedzki, biblioteka lub inne miejsce, w którym będziecie Państwo realizować swój projekt).

Rekrutacja trwa do 13 sierpnia 2017. Do 21 sierpnia otrzymają Państwo informację, kto zakwalifikował się na szkolenie przygotowujące do realizacji projektów. Czas na realizację Państwa projektów: od 22 września do 30 listopada 2017.

REGULAMIN REKRUTACJI DO POBRANIA>

Organizatorem projektu „Akademia Liderów 60+” jest Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu miasta st. Warszawy.

Projekt „Akademia Liderów 60+” jest finansowany ze środków Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.

Akademia Liderów 60+
Pozostałe aktualności
  • 02/08/2017 - 02/09/2017

    Konkurs na wsparcie inicjatyw sąsiedzkich „Nasz Muranów”

  • 09/08/2017 - 31/08/2017

    Jak zorganizować sąsiedzki festyn szkolny? Zapraszamy do zapoznania się z przykładami realizacji festynów przez szkoły biorące udział w tegorocznej edycji projektu